Friday, February 14, 2014

It's Valentine's Day


  

Osobiście nie przepadam za tym świętem, nigdy go nie obchodziłam, jednak w tym roku postanowiłam to zmienić... bo właściwie, dlaczego nie? Każda okazja jest dobra do tego, aby miło spędzić czas, chociażby w swoim własnym towarzystwie ;))

Nie zamierzam jednak robić niczego wyszukanego. Wraz ze słodkimi smakołykami, które upiekłam dzień wcześniej, postanowiłam zasiąść przed ekranem (bądź pozdrowiony żywocie singielki XP).




Jaki film najlepiej obejrzeć w Walentynki, jak nie „Walentynki” ;))
Następnie w kolejce czekają „27 sukienek” oraz „Narzeczony mimo woli”, który widziałam ze 100 razy, i który nadal uwielbiam < 3

Swoją drogą spójrzcie na mój walentynkowy wzorek na paznokciach!



Koniecznie musiały znaleźć się na nim różowy kolor oraz serduszka, a dzięki złotemu akcentowi, myślę, że całość nie wygląda aż tak banalnie *^.^*

Jako, że muzyka towarzyszy mi na każdym kroku, a walentynki są dniem pełnym uśmiechów i pogodnych nastrojów, wrzuciłam na swoją dzisiejszą playlistę energiczne i taneczne utwory ;D




Ogólnie rzecz biorąc - lenię się cały dzień XD

XOXO, Anne
  

8 comments:

  1. Ja tam kompletnie olewam fakt, że dziś święto zakochanych :D
    Śliczne masz paznokcie!

    ReplyDelete
  2. Z tego co zauważyłam mało kto lubi walentynki. Ja też za nimi nie przepadam. Za to zawsze można spędzić dobrze wieczór, nawet w samotności. ;) Śliczne paznokcie. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Zakochałam się w Twoich paznokciach! Są takie rozkosze. Ja nie mam talentu do malowania pazurków, nad czym ubolewam, ale i tak gratuluję sobie, że niezmiennie przez dwa tygodnie mam na moich blady róż i każdy odprysk traktuję bardzo poważnie, malując dany niesforny pazur od nowa. Chciałabym się kiedyś pobawić w jakieś wzorki, ale boję się, że skończy się tak jak zazwyczaj - katastrofą XD
    Słodkości wyglądają świetnie, a ja mam odwyk od słodyczy :(( Ale jutro czeka mnie kolacja i kawa u babci, więc chyba zrobię wyjątek..
    Walentynek nie obchodzę, nie robiłabym tego nawet wówczas, gdybym nie była singlem :P

    ReplyDelete
  4. Na twoim blogu znalazłam to 'coś' czego szukałam od czasu gdy RudaMysz przestała robić historyjki. Tego poczucia, że lalki ktore ogladam są prawdziwą rodziną. Czy to co napisałam jest głupie? + super paznokcie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohh, ależ skąd, to bardzo miłe, że odnosisz takie wrażenie ^u^

      Delete
  5. Chciałabym potrafić zrobić sobie takie ładne paznokcie c:

    Nominowałam Cię do LBA. Zapraszam.
    niika-doll.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Super paznokcie-też takie chcę ;-)
    A ciacha wyglądają przepysznie, aż mi smaka narobiłaś...

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam ,,Narzeczony mimo woli"!!!

    ReplyDelete