Sunday, October 06, 2013

Hey, hey, everybody! I've got something to say!


Widzieliście ostatnio wyprodukowaną pełnometrażową produkcję o kucykach - My Little Pony: Equestria Girls?
Ja, jak tylko dowiedziałam się o jej istnieniu, od razu musiałam ją zobaczyć ^__^
Uwielbiam kucyki, są niesamowicie rozczulające, w okamgnieniu napawają optymizmem i przywołują na usta uśmiech; już nawet napisałam na ten temat w jednym z moich pierwszych postów >>klik ;))

Od początku nie miałam wątpliwości, ze film zostanie przeze mnie zaaprobowany, nie sądziłam jednak, że na dłużej zakorzeni się w moim umyśle, a to za sprawą jednej z piosenek, której już od dłuższego czasu nie potrafię przestać słuchać.



"Helping Twilight win the crown" jest tak niesamowicie pozytywna i radosna, że mam ochotę śpiewać i skakać do jej rytmu ;D A te słodkie, dziewczęce głosiki... awwwww!
Jeez, nie chcę wyjść przed Wami na zdziecinniałą pensjonareczkę, ale ta piosenka chyba naprawdę powoli staje się jakimś moim uzależnieniem >u<

Zresztą... sami jej posłuchajcie (up, up, up) i dajcie znać, czy choć trochę wyzwala w Was taki zachwyt jak we mnie ;3

XoXo

9 comments:

  1. tak szczerze to nigdy jakoś nie interesowałam sie kucykami pony... ale ta piosenka i ten "teledysk" są naprawdę pozytywne aż chce sie posłuchać 2 raz <3 ostatnimi czasy uzależniłam sie od piosnki "this is halloween" Mrlina Mansona ona nastawiała mnie pozytywnie (może i jestem nienormalna xDD) ale w inny sposób. Chyba ta, którą tu zaprezentowałaś stanie sie moim kolejnym uzależnieniem ^^" będę jej słuchała naokoło, aż mi się wreszcie znudzi

    ReplyDelete
  2. Kiedyś w podstawówce chłopaki (tak chłopaki) mieli fazę na kucyki Pony i naprawdę oglądali, no to ja też kilka razy oglądałam i są spoko ^^
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. powiem tak - oglądam czasem z córką moją 7-letnią Kucyki :) niedawno widziałyśmy w/w film i miałam mieszane uczucia..... Ta piosenka nie jest zła,ale polecam "znaczkową ligę"!!! to bije wszystko na łeb!!!

    ReplyDelete
  4. Nie tylko Ty uwielbiasz tę piosenkę! ^.^ Ja zakochałam się w niej od pierwszego usłyszenia :3 W ogóle kucyki rządzą.

    ReplyDelete
  5. Jestem uzależniona od kucyków. ♥ Ta piosenka jest meegaa!

    http://mylife-mydreams-mypassions.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Rzeczywiście fajana ta piosenka, bardzo energiczna, podoba mi sie

    ReplyDelete
  7. Nigdy nie miałam fazy na kucyki, ale te są naprawdę urzekające, a piosenka jest rzeczywiście strasznie pozytywna i wpada w ucho:D Chyba zwyczajnie obejrzę tę pełnometrażówkę, bo sama mam słabośc do takich uroczych, troszkę dziecinnych filmów, które zawsze mnie pocieszają i są dla mnie takim znakiem, że jednak nie cały świat szary i bury ;)

    ReplyDelete
  8. O tak! Jedna z (naj)fajniejszych bajek jakie widziałam! :D
    Kocham kucyki w każdej postaci i jak tylko się dowiedziałam o pełnometrażowym filmie musiałam go zobaczyć. Coś czuję, że na tym jednym razie się nie skończy, bo bajka jest naprawdę świetna! (nawet nie przeszkadzały mi kucyki w wersji ludzkiej. Ba, są całkiem fajne :D)

    ReplyDelete
  9. To zdecydowanie piosenka wyzwalająca pozytywne emocje we mnie ^-^ Ostatnio jednak miałam tak, że nie mogłam przestać słuchać piosenki początkowej z Ever After High. ^ ^''
    Tak jak zawsze uwielbiałam kucyki pony, tak niestety tutaj mnie nie przekonały ich ludzkie postacie i chyba zostanę jednak tylko przy piosence. :C

    ReplyDelete