Monday, July 15, 2013

Zostańmy w kontakcie


Ostatnio nie mam czasu na bloga...
... okej, prawdę powiedziawszy chęci na pisanie nowych postów również mnie opuściły, większość swojego czasu wolnego spędzam na nic nie robieniu, tj. niczego produktywnego, jak na przykład czytając fanfiki na necie, bawiąc się z chomikiem, czy błąkając się bez celu po całym domu ;D

Niemniej jednak ani lalki, ani aparat nie leżą zapomniani w szafie, dlatego też chciałabym Was serdecznie zaprosić na mojego flickra:

>> flickr.com/photos/hello_spring/ << 

W najbliższym czasie właśnie tam możecie spodziewać się ode mnie jakiegokolwiek znaku życia, ewentualnych lalkowych nowości ;))
Mam nadzieję, że tym sposobem moja blogowa absencja choć odrobinę zostanie mi wybaczona ^3^

Swoją drogą, czyżby to było spowodowane trwającym okresem wakacyjnym? Was również brak jakichś większych obowiązków tak bardzo rozleniwia i nuży?

Trzymajcie się cieplutko!
Anne

3 comments:

  1. Mam dokładnie tak samo, nic mi się nie chce. Więc doskonale rozumiejąc Twoją sytuację wybaczam blogową absencję :3
    Na flickra chętnie wpadnę ^^

    ReplyDelete
  2. Tak.. Teraz to nawet nie chcę mi się wyjść z domu XD Ale kupiłam wczoraj wielki basen, więc mam nadzieję, ze to mnie ruszy. Bardzo się cieszę, że go mam - jedno z moich marzeń się spełniło. <3 Codziennie się kąpać - już to czuję :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooh, zazdroszczę, kilka lat wstecz posiadanie ogromnego basenu tuż koło/w domu również było jednym z moich większych marzeń. Cóż, do tej pory nie zostało ono spełnione, aaale może kieeedyś... ^3^

      Delete