Sunday, November 11, 2012

Poznajcie Jackie


Jak w tytule, przed Wami oto:

Dal Phoebe – moja druga dalka (pierwsza jeszcze nie dorobiła się porządnych zdjęć) którą nazwałam Jackie, według mnie dla tego modelu rewelacyjnie pasują imiona unisex ;D W jej przypadku nie była to miłość od pierwszego wejrzenia, dopiero po przejrzeniu miliona zdjęć stwierdziłam, że muszę ją koniecznie kupić! ^^

Jest przeeeśliiicznaa, dodatkowo odnosi wrażenie bardzo charakternej, od początku wyglądała mi na łobuziarę, małego spryciarza, który tylko węszy sposobność na wykręcenie jakiegoś numeru :D
Bardzo lubię jej różowe ślepka, jednakże nowe, akrylowe czekają już na nią w szafie aż leń mnie opuści i pozwoli chwycić za piłę (czyt. oddać mechanizm oczny do skrojenia mojemu tacie, samej będzie ciężko) - nie sądzę, by Jackie czekała na ten moment z utęsknieniem ^.^ Także ku jej radości, raczej nie planuję u niej więcej zmian.

Zdjęć z niedawno cykniętej sesji – o ile mogę to nazwać sesją – nie ma zbyt wiele, dopiero zaprzyjaźniam się z aparatem, ogarniam całe to manualne strojenie, ostatecznie zabrakło czasu i światła na ustawianie lalki, a nie ma sensu wklejenia 10 ujęć w tej samej pozycji.








Poniżej bez filtra, jasne południowe światło cudnie nasyciło jej czerwone włoski, wydaje mi się, jakby wpadały trochę w róż, podobny do jej stockowego wiga. Niemniej jednak uwielbiam ją w tym kolorze! <333



Nie wiem, czy na 100% – kolejną porcją zdjęć będzie pierwsza wyprawa w plener, na którą zamierzam niebawem wyruszyć. Niestety mroźne powietrze nie ułatwia mi podjęcie kroków w stronę drzwi wyjściowych.

Bye! ;3

13 comments:

  1. Witam ;)
    Phoebe to swietny model, była u mnie jakiś czas, ale niestety musiałam się z nią rozstać. świetny wig ma Twoja kruszyna!
    Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu:)

    ReplyDelete
  2. Piękny ma ten wig, oryginalny i nietypowy, nadaje twojej pannie niepowtarzalnego charakteru :)

    ReplyDelete
  3. ale ma genialny sweterek ! super ubrana ;)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. już wiem :) ale głupol ze mnie hehe :) śliczna jest

    ReplyDelete
  6. Wig prześliczny i oryginalny! Bluza extra! :3

    ReplyDelete
  7. Wow ! Ale ona śliczna ! Wytypowałam Cię !

    ReplyDelete
  8. Jest piękna! :))
    Wig jest rewelacyjny!

    ReplyDelete
  9. cieszczę sie ze tu trafiłam ^^ sama mam ten modeli i w pełni się znagadzam że imiona unisex są dla tego modelu najlepsze ! :D powodznia :3
    obserwuje :>

    ReplyDelete
  10. świetny ma wig. To dziwnie brzmi, ale uwielbiam usta tego dala XD

    ReplyDelete
  11. wig jest fenomenalny ! Byłbym wdzięczny gdybyś dała link do sprzedawcy, morze wyszperam coś ciekawego

    ReplyDelete
  12. Witamy na blogach :D
    Ale masz cudną Jackie! Rzeczywiście Dal Phoebe jest zdecydowanie łobuziakiem, oj wiem coś o tym:D Powodzenia w dalszym blogowaniu!

    ReplyDelete